dinsdag 2 september 2014

My precious daughter


Ik wil Marianne,Liesbeth en Marja hartelijk welkom heten op mijn
blog. Leuk dat jullie mij willen volgen.Ook nog bedankt voor de
leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik zag dat ik met deze kaart
in de top 3 stond bij Hobbyhome.Erg leuk.
Nu naar mijn kaart.Ik heb deze kaart gemaakt met al wat ouder
papier van Maja design.Ik vond het wel leuk passen bij het plaatje
van Pion. Ik heb mallen van Joy! craft gebruikt:de bloemenmal
1201/0087, de ovaal franse lelie 6002/0254, ovaal 6002/0258 en
een stempel ook van Joy!craft postcard 6410/0031. De tag is van
magnolia,de stempel hartelijk gefeliciteerd is van Mariannedesign.
Verder nog wat lint,plakparels en de leuke metalen rondje van Diy
van de action.
Ik wil met deze kaart meedoen met de volgende challenge;

Hobbyhome
WLVC

Ik ben benieuwd wat jullie weer van mijn kaart vinden.

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi, en prachtig van kleur
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel erg mooi, leuke kleurcombi, ik houd daar wel van, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige combinatie van papier en plaatje, mooi gemaakt
    xx Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Ina!
    Heel mooi van kleur!
    En wat een bloemen weelde, schitterend!
    Perfect voor het thema "zeg het met bloemen" bij WLVC
    bedankt voor je deelname en hopelijk zien we je bij de nieuwe challenge die morgen begint weer terug!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart Ina, mooi van kleur en heerlijk veel bloemen....geheel volgens de opdracht van de challenge bij WLVC. Fijn dat je meedoet en we zien je graag weer terug.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Ina.
    Leuk model kaart is dit hé!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ina prachtig kaartje, mooie kleurtjes, prachtig patroontje dus ... een geslaagd geheel ! Knap !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart in een prachtig modelletje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje in een leuk model, leuke details en wat gezellig dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen