woensdag 11 mei 2016

Hoera het is lente!

Eindelijk weer eens tijd om een creatie te laten zien.
Ik moest nog een kado maken voor de verjaardag van 
mijn dochter. Ik hoop dat later te laten zien.
Verder was het natuurlijk prachtig weer en heb ik
niet veel kaarten gemaakt.

Maar nu terug naar mijn kaart. Ik heb de mal van 
Dutch Doobadoo gebruikt. Verder verschillende
restjes van Pion Design gebruikt. Echt mijn favoriete papier.
Ik heb de rietpluimen, Creatable LR 0409
achter de zwaan, Creatable LR0408 geplakt.
De kleine zwaantjes zwemmen tussen het riet,
Craftable CR1355.
Natuurlijk mag de lelie, Creatable LR0406
niet ontbreken. De tekst , Hoera het is lente,
op de banner gestempeld. Helemaal geweldig
vind ik deze nieuwe mallen van MD.
Het plaatje is hier ook van MD.


Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Twee keer stond mijn kaart nog in de top 3.
Bij Petal Lu met deze kaart.


En bij Crafty Gals Corner met mijn vorige kaart.



Weer bedankt voor jullie leuke reacties.
Fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Ina

  


30 opmerkingen:

  1. Wat een PRACTIGE kaart heb je voor je dochter gemaakt Ina....schitterend!
    Met het warme weer zijn we allemaal lekker buiten en komt er niet zoveel van bloggen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ook deze kaart gaat weer in topnoteringen staan dat kan niet anders want hij is geweldig!!!! Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt Ina,
    mooi model en erg mooi aangekleed,
    groetjes,
    Ans
    p.s. gefeliciteerd met je top noteringen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, en gefeliciteerd met je top 3 plaatsen, fijne dag.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw prachtige kaart Ina, het ziet er tip top verzorgd uit! Nog gefeliciteerd met je dochter! En ja er zijn er meer die ook lekker buiten vertoeven hoor! Dit wordt ook een winner en nog proficiat met je top 3tjes
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina,
    Schitterende kaart Ina !!
    Heel mooi plaatje wat leuk met de zwanen Pion design daar hou ik ook van heel mooi papier .
    Top Ina !!
    Gefeliciteerd met je winnende kaarten .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh My goodness this is so beautiful - I just love the cattails and the scene of this lovely round card! So Beautiful! Thank you for slipping this by WAW in our bi-weekly challenge where you can upload 5 creations the first week and then starting the following Wednesday upload another 5 creations! Best wishes on the win! Gail WAW DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, thanks for joining in at Petal Lu, Claire xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Ina! Heel mooi model, prachtig dp en prachtige mallen! Zo schattig de kleine zwaantjes tussen het 'water' en het gras :) Gefeliciteerd met jouw top drie noteringen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ina.
    Ik wilde je een mailtje sturen , maar ik krijg je email adres niet te zien als ik die aanklik.
    Wil je mij die a.u.b. sturen ?
    Mijn email adres is adrievanrooten@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Ina en gefeliciteerd met je top 3 noteringen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Ina! En gefeliciteerd met je top 3 noteringen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart en je hebt het model prachtig benut vind ik. Gefeliciteerd met je top 3 noteringen Ina...leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf dit model en wat heb je het prachtig versierd. Leuk he, die top 3 noteringen. Geeft weer zin om verder te freubelen..
    Zijn ook heel mooie kaartjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi dit kaartje weer Ina...wat een mooi tafereeltje heb je erop gemaakt....SCHITTEREND
    en gefeliciteerd met je topplaatsjes ...heel leuk voor je geniet er maar lekker van

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card, thanks for sharing with Scrapper's Delights!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is gorgeous! Thank you so much for sharing your beautiful card with us at Creative Inspirations! Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very beautiful. I love the scene that you have created. Thanks for sharing with us over Craft Your Passion. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is a beautiful card Ina. Love the design and the scene you created. Thanks for playing along with us at Crafty Calendar and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend je kaart. Mooie kleuren en papier.
    Thanks for playing with us at Craft your Passion.
    Good luck in the draw, Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this fortnight!
    We are also holding a DT Call over on the blog if you are interested :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fabulous creation, love the fold and all the pretty details, thanks for playing along at the Paper Creator challenge, good luck, hugs, Colette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ina een super mooi kaartje voor je dochter ! Heel mooi met de eendjes tussen het riet ... prachtige details weer !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig mooie kaart! Prachtig dit model en je hebt hem heel mooi 'aangekleed'! Er zit veel diepte in de kaart wat ik heel mooi vind.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Absolutley stunning artwork, Ina. You are so very talented, and I thank you for sharing your creations with us. I hope you will join us again soon.
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wonderful card. Love soft colors, image....etc.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kaartje! En gefeliciteerd met het winnen met je andere kaarten.
    Bedankt voor het meedoen. Succes met je deelname en hopelijk tot de volgende keer!
    Groetjes,
    Jacqueline DT The Sisters of Craft Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ina, thank you for joining us at Scrapper's Delights "Anything Goes" Blog Challenge at http://scrappers-delights-challenge-blog.blogspot.co.uk. What a sweet card, lovely soft colours, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen